Medical marketing

Kiemelt portfóliónk az egészségügyi termékek marketingje. Cégünk a megfelelő eszközök használatával biztosítja a termékek (egészségügyi intézmények, OTC, RX készítmények) piacra történő bevezetését, piaci részesedés növelését.

A cél terv nélkül csupán egy álom!

Mint full-service ügynökség egészségügyi termékek PR-, marketing- és kommunikációs stratégiák kidolgozásával, végrehajtásával, tanácsadással, kreatív tervezéssel és kivitelezéssel, valamint produkciós feladatok ellátásával foglalkozunk, megtalálva az összhangot a stratégia és a design között.

Munkánk célja olyan integrált egészségügyi marketing stratégia kidolgozása, amely partnerei számára a lehető legnagyobb hatékonyságot biztosítja, elérve a világhálót is.

Társaságunk feladathoz rendelt kutatáson és elemzésen alapuló terv alapján integrált kommunikációs eszközrendszer szolgáltatást nyújt, amely elősegíti, hogy az ügyfelek célkitűzései a lehető legoptimálisabban érjenek célba.

"Nem csak azért dolgozunk, hogy létrehozzunk,
hanem azért is, hogy értéket adjunk az időnek."

Társaságunk integrált kommunikációs megoldásokat kínáló cég. Egészségügyi marketing kidolgozása során professzionális tudás, kreativitás, precizitás és rugalmasság, valamint proaktív munka, a feladatok pontos és gyors végrehatása jellemzi csapatunkat. A cég a gyógyszertörvényhez és a hazai szokásokhoz alkalmazkodva  a legújabb generációs reklámeszközökkel, formabontó újszerű ötletekkel, innovatív módszerekkel dolgozva garantálja a biztos eredményt.

Szolgáltatásaink

Egészségügyi marketing, PR, Branding OTC és RX termékekre

Amit kínálunk

Minden, ami kommunikáció

  • átfogó stratégiák tervezése és kivitelezése, termékek bevezetése, piaci részesedés növelése ATL és BTL eszközök használatával
  • egészségügyi marketing tanácsadás, publishing tevékenység, PR tanácsadás
  • Hírnév menedzselés, hatékonyságmérés, stratégiai tanácsadás
  • piackutatás, konkurencia analízis
  • vevő szegmentáció
  • Az értékesítési terveknek megfelelően az értékesítési célok eléréséhez szükséges hatékony eszközök kidolgozása, használata.
  • Az értékesítési csapat szakmai tréningjének megszervezése és a továbbképzések megjelenése
  • Rendezvényen, kongresszusokon való részvételekhez szakmai anyagok biztosítása, mely biztosítja a termék minél szélesebb körben történő megjelenését.
  • sajtójelenlét teljes körű kezelése, sajtótájékoztatók szervezése, sajtóközlemények készítése, hírgenerálás, média monitoring
  • egészségügyi termékkel intézettel kapcsolatos sajtóesemények szervezése
  • Speciális gerilla és PR eszközök alkalmazása, meglepetés marketing kifejezetten vénynélküli termékek bevezetése, „felébresztése” és egészségügyi intézmények kapcsán
  • Kríziskommunikáció

Minden, ami interaktív

  • kommunikációs csatornák széles körű kiterjesztése
  • felhasználói és szakmai marketing kommunikáció kidolgozása
  • Marketing üzenetek megfogalmazása
  • A termék arculatának megtervezése, optimalizálása a magyar piacra
    növekvő online ismeretség megtervezése
  • Tartalomgenerálás és gondozás
  • Közösségi és blogger kapcsolatok építése, erősítése, mely révén a termék terjesztésére van lehetőség
  • flash video készítése, fórummarketing
  • mobil és webfejlesztés, videobanner

Egészségügyi szolgáltatók és szolgáltatások üzleti tervezése

Felmérések alapján, 10 egészségügyi kisvállalkozásból 8 nem készít tervet és előszeretettel átugorja ezt a témát. Rögtön a tevékenysége megvalósításába vág, mondván dolgozni kell nem tervezgetéssel rabolni az időt. Gyakran feleslegesnek érzik ezt a fajta munkát. Majd értetlenül állnak a helyzet előtt, miért nincs kliensforgalmuk.

„A cél terv nélkül csupán egy álom”

Vállalkozásunk biztos sikerének egyik kulcsfontosságú része egy kidolgozott üzleti terv. Az üzleti terv többféle célt szolgálhat. Összefoglalja mindazokat az ismereteket, amelyek egy tevékenység beindításához szükségesek. Önmagunkat ellenőrizhetjük a terv adatait és a tényleges adatokat összevetve értékelhetjük a pillanatnyi teljesítményt. Továbbá külső partnereknek is készülhet, akár egy befektetőnek vagy egy pályázathoz, megítélhetik ez alapján érdemes-e az adott vállalkozásba fektetni vagy forrást nyújtani. Segítségével folyamatosan monitorozhatjuk sikereinket, megállapíthatjuk a fejlesztendő területeket. Az üzleti terv része egy jól kidolgozott marketing terv, ezzel biztosítva intézmény sikeres piaci megjelenését, piacon történő fenntartását és betegforgalom növelését.

Fontos támpontot ad a vállalkozás rövid és hosszabb távú stratégiájához. Emellett az üzlettársak és finanszírozók számára is lényeges dokumentum.

Mi felépítjük egészségügyi vállalkozását.

Amit kínálunk

  • Egészségügyi piacelemzés az adott szakterületet tekintve
  • Értékesítési terv kidolgozása
  • Vevők definiálása
  • Laikus és szakmai üzenetek meghatározása, formába öntése
    intézmény hirdetése
  • Megfelelő eszközök kiválasztás a betegforgalom növekedésének érdekében
  • Arculattervezés, weblap tervezés (tartalmi, esztétikai)
  • Marketing terv: A tervezett vállalkozás eredményessége és a kliens igényeinek kielégítése érdekében